تمدید ثبت نام جشن فارغ التحصیلی

به نام خدا

تمدید ثبت نام جشن فارغ التحصیلی

بدینوسیله به اطلاع دانش آموختگان گرامی سال تحصیلی 95-94 که در بازه زمانی 94/7/1 لغایت 95/11/31 موفق به اتمام دوره تحصیلی خود شده اند می رساند؛به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی موسسه ،جشن تجلیل از فارغ التحصیلان موسسه،  در اردیبهشت ماه 96 برگزار می گردد.متقاضیان شرکت در این مراسم  می توانند ضمن رعایت شرایط ذیل نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ا-داوطلبین می بایست از تاریخ 95/12/3 لغایت 96/01/15 با مراجعه به وب سایت موسسه نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

2-هزینه شرکت در این مراسم با یک نفر همراه(بستگان درجه1) مبلغ 30000تومان (سی هزار تومان)می باشد که می بایست به شماره حساب 0865087217 بنام موسسه آموزش عالی کادوس قسمت فرهنگی واریز شود و اسکن فیش واریزی در فرم ثبت نام بارگزاری گردد.

3- با توجه به محددیت زمان ومکان صرفاً کسانی مجاز به شرکت در مراسم می باشند که در بازه زمانی یاد شده  نسبت به تکمیل فرم های ثبت نام اقدام نموده و به پرداخت مبلغ تعیین شده  مبادرت ورزند.

4-هر فارغ التحصیل مجاز می باشد یک نفر از بستگان درجه یک  خودرا با همان هزینه ثبت نام اولیه جهت شرکت در مراسم معرفی نمایددر صورت همراه داشتن نفر اضافی مبلغ 20000 تومان(بیست هزار تومان) علاوه  بر مبلغ اولیه دریافت می شود.(به همراه مبلغ اولیه واریز شود)

5-بدیهی است ثبت نام همراه با پرداخت هزینه ملاک پذیرش در مراسم خواهد بود و به هیچ عنوان غیر از زمان اعلام شده  درخواستی مورد قبول واقع نمی شود.

6-پس از ثبت نام، کارت ورود به مراسم   یک هفته زودتر برای شرکت کننده گان  و همراهان  صادر و در اختیار ثبت نام کنندگان قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با روابط عمومی موسسه به شماره 33265149 و یا 33250240  (در ساعات اداری) تماس حاصل نمایند.

ورود به فرم ثبت نام (حتما قبل از تکمیل فرم اطلاعات فوق مطالعه شود)

معاونت دانشجویی موسسه

 



ارسال شده توسط : مدیر سایت