چند توصیه به دانشجویان سال اولی

چند توصیه به دانشجویان سال اولی

 

چه گام هایی می توانید بردارید تا سال اول خوب و خوشی داشته باشید:

  • صبور باشید

 در حالی که برای جدیدالورودی ها احتمالا محیط دانشگاه ، جدید و گیج کننده به نظر می رسد، با گذر زمان همه چیز آشنا می شود. به منابع حاضر برای کمک و راهنمایی در محیط مراجعه کنید. نقشه ها، دستیاران اساتید، مرکزمشاوره، دانشجویان سال بالایی و وب سایت دانشگاه ابزارهایی هستند که برای رشد ابتدایی شما در این محیط مفیدند.

  • ارتباط با سایر دانشجویان

از طریق صحبت با سایر دانشجویان می بینید که آنها هم نگرانی و سوالات مشابه شما دارند. مرکزمشاوره بهترین امکان برای کمک در زمان هایی هستند که مشکلات بزرگ می شوند. آنها برای کمک به حل مشکلات شما مهارت دارند و شما را به منابع مناسب ارجاع می دهند

  • خودرا درگیر کنید

سازمان های دانشجویی یک راه  مفرح برای تعامل با سایر دانشجویان و اعضای هیئت علمی است. دیدن افرادی با علایق و اهداف مشابه یک راه هیجان انگیز برای دوست یابی و شرکت در فعالیت های اجتماعی است.

  • از منابع موجود استفاده کنید

برنامه ها و اداره های متعددی در محیط های دانشگاهی وجودارند که برای ایجاد یک تجربه دانشگاهی ارضا کننده طراحی شده اند از آنها سود ببرید و از حمایت آنها استفاده کنید مثل مرکز مشاوره ، برنامه های آموزشی/تدریسی. همچنین امور فرهنگی دانشگاه ممکن است پیشنهادات متنوعی داشته باشد که دانشجویان بتوانند به سلامت خود برسند. بعلاوه برنامه های ورزشی و بسیاری از مراکز خدمات دانشگاهی برنامه هایی را برای تمرینات سالم اجرا می کنند که محیط دانشگاه را سالم و متنوع می کند.

  • خودتان را دوست بدارید

اساس یک دوره تحصیلی پربار، یک روش زندگی سالم است. سعی کنید تغذیه سالم، استراحت کافی، روابط اجتماعی و فعالیت های جسمانی داشته باشید.

 



ارسال شده توسط : مدیر سایت